Reklamy Linkedin Ads

Pozyskaj klientów i partnerów biznesowych z różnych branż i krajów z sektorów B2B oraz B2C.

LinkedIn Ads
Kampania LinkedIn Ads
Linkedin Ads to olbrzymie wsparcie w realizacji Twoich celów biznesowych

Zalety Linkedin Ads

01

Targetowanie

System LinkedIn Ads pod względem precyzji targetowania i wiarygodności danych służących do kierowania reklam nie ma sobie równych.

02

Remarketing i retargeting

LinkedIn umożliwia prowadzenie reklamy remarketingowej na podstawie tagu śledzącego oraz działania skierowane do grup odbiorców bazujące na adresach e-mail i nazwach firm, a także angażujące użytkowników mających już kontakt z firmą.

03

Wysoka skuteczność

Reklama w LinkedIn cechuje się wysokim współczynnikiem generowania leadów.

04

Reklama z formularzem

LinkedIn Ads oferuje wykorzystanie kreatora formularza zbierania leadów, dzięki czemu potencjalny klient może zostawić pytanie bez konieczności przechodzenia na stronę.

05

Mniejsza konkurencja

Umiarkowana ilość contentu reklamowego w serwisie LinkedIn w stosunku do przeładowanego tego typu treścią Facebooka czy Instagrama, daje kampanii większy zasięg.

06

Monitorowanie kampanii

Narzędzie LinkedIn Ads dostarcza raporty dotyczące efektywności kampanii z uwzględnieniem celu.

Skuteczne działanie zaczyna się od wyboru celu reklamowego, do którego będziemy dążyć.
Jaki jest cel Twojej reklamy?
01

Cele reklamowe Linkedin Ads

Budowa świadomości marki

Kampania zasięgowa, w której chcemy, by o naszym biznesie dowiedziało się jak najwięcej osób z danej grupy odbiorców. Zapoznanie potencjalnego klienta z marką, koncentracja uwagi oraz zwiększenie świadomości istnienia konkretnych możliwości.
02

Cele reklamowe Linkedin Ads

Pozyskanie zainteresowania

Odwiedziny witryny. Gdy naszym celem jest wygenerowanie ruchu na stronie www. Interakcje. Gdy naszym celem jest uaktywnienie odbiorców, czyli zwiększenie liczby poleceń, komentarzy, obserwujących. Wyświetlenia wideo. Gdy chcemy promować materiał filmowy.
03

Cele reklamowe Linkedin Ads

Konwersja

Potencjalni klienci. Zbieranie leadów sprzedażowych poprzez wyświetlenie odbiorcy reklamy formularza kontaktowego, w którym zostawia dane niezbędne do dalszego kontaktu handlowego. Konwersje witryny. Gdy chcemy zwiększyć liczbę zakupów, rejestracji czy pobrań na stronie www.