Reklamy Linkedin Ads
Pozyskaj klientów i partnerów biznesowych z różnych branż i krajów z sektorów B2B oraz B2C.
Zalety Linkedin Ads
01
TargetowanieSystem LinkedIn Ads pod względem precyzji targetowania i wiarygodności danych służących do kierowania reklam nie ma sobie równych.
02
Remarketing i retargetingLinkedIn umożliwia prowadzenie reklamy remarketingowej na podstawie tagu śledzącego oraz działania skierowane do grup odbiorców bazujące na adresach e-mail i nazwach firm, a także angażujące użytkowników mających już kontakt z firmą.
03
Wysoka skutecznośćReklama w LinkedIn cechuje się wysokim współczynnikiem generowania leadów.
04
Reklama z formularzemLinkedIn Ads oferuje wykorzystanie kreatora formularza zbierania leadów, dzięki czemu potencjalny klient może zostawić pytanie bez konieczności przechodzenia na stronę.
05
Mniejsza konkurencjaUmiarkowana ilość contentu reklamowego w serwisie LinkedIn w stosunku do przeładowanego tego typu treścią Facebooka czy Instagrama, daje kampanii większy zasięg.
06
Monitorowanie kampaniiNarzędzie LinkedIn Ads dostarcza raporty dotyczące efektywności kampanii z uwzględnieniem celu.