Polski rynek e-commerce otworzy艂 nowy kana艂 sprzeda偶y, kt贸ry zdecydowanie u艂atwi oraz przy艣pieszy 艣cie偶k臋 zakupu. Innowacyjn膮 odpowiedzi膮 na stale rosn膮ce oczekiwania klient贸w jest wprowadzenie bezpiecznych p艂atno艣ci poprzez… Chatboty.
Tpay oraz KODA s膮 tw贸rcami pierwszego na polskim rynku rozwi膮zania, kt贸re znacznie przy艣pieszy oraz uatrakcyjni ca艂y proces zakup贸w. Jak zapewniaj膮 zakupy poprzez chatboty b臋d膮 bezpieczne dzi臋ki wykorzystaniu p艂atno艣ci BLIKIEM. Sprzeda偶 poprzez komunikatory jest ju偶 mocno popularna w Azji, ale z inn膮 form膮 rozliczenia, poniewa偶 trzeba tam podawa膰 wszystkie dane z karty. P艂atno艣ci BLIKIEM na pewno b臋d膮 bezpieczniejsze i wzbudz膮 wi臋ksze zaufanie klienta.
Proces zakup贸w oraz p艂atno艣ci jest bardzo intuicyjny oraz odbywa si臋 w ca艂o艣ci na Messengerze. W trakcie rozmowy z chatbotem klienci mog膮 wybra膰 produkt oraz poda膰 rozmiar oraz sfinalizowa膰 sprzeda偶. Rozwi膮zanie jest szybkie i wygodnie. Klient nie musi prze艂膮cza膰 si臋 na inne podstrony, wi臋c automatycznie skraca si臋 艣cie偶ka zakupowa i zmniejsza ryzyko porzucenia koszyka.
Proces zakupowy jest podobny do tych, kt贸re odbywaj膮 si臋 w sklepach stacjonarnych z t膮 r贸偶nic膮, 偶e jest ca艂kowicie online. Po rozpocz臋ciu rozmowy przez klienta, bot automatycznie zaproponuje zakup wybranego produktu. Na samym ko艅cu prosi o kod BLIK w celu finalizacji zam贸wienia i voil脿 zakupy sko艅czone.
Pierwsz膮 na rynku firm膮, kt贸ra wdro偶y艂a tak膮 form臋 sprzeda偶y jest marka Myszojele艅. Zobaczcie jak wyszed艂 nasz test:
Rzeczywi艣cie forma oraz szybko艣膰 momentu finalizacji sprzeda偶y nas pozytywnie zaskoczy艂a. Jest bardzo intuicyjna, natomiast nie wiemy w jaki spos贸b bot zachowywa艂by si臋 maj膮c do zaproponowania kilka produkt贸w naraz lub r贸偶norodnego asortymentu.
Tw贸rcy zapewniaj膮, 偶e sprzeda偶 przez chatboty b臋dzie r贸wnie偶 dost臋pna na stronach internetowych oraz innych komunikatorach, pracuj膮 r贸wnie偶 nad wprowadzeniem rozwi膮zania g艂osowego.
Bez dw贸ch zda艅 jest to prze艂om na polskim rynku, kt贸ry maksymalnie skraca 艣cie偶k臋 sprzeda偶y oraz uatrakcyjnia j膮 pod wzgl臋dem odczu膰 klienta. Bardzo du偶ym plusem jest prowadzenie klienta przez asortyment poprzez doradc臋 online co b臋dzie minimalizowa膰 ilo艣膰 porzuconych koszyk贸w.
Angelika Englert
Specjalista ds. reklamy w MassInternet