Biurowiec Q22

Portal wewnętrzny

Ekskluzywny biurowiec Q22 powstał w 2016 roku w najbardziej prestiżowej lokalizacji Warszawy. Deweloper zlecił nam stworzenie portalu do wewnętrznej komunikacji pomiędzy najemcami i administratorem budynku.

Zadaniem systemu jest sprawne i maksymalnie zautomatyzowane zarządzanie obiektem.

Portal od 2016 roku z powodzeniem spełnia swoją funkcję.

  • FirmaQ22
  • BranżaBiurowiec
  • OfertaWynajem powierzchni biurowych
System podzielony został na dwie strefy: administratora i najemcy.

Najemcy po zalogowaniu do portalu mają do dyspozycji szereg udogodnień. Mogą rezerwować sale konferencyjne i miejsca parkingowe oraz zgłaszać usterki techniczne bezpośrednio do zarządcy. Dzięki modułowi komunikacji miejskiej pracownicy mają w jednym miejscu dostęp do rozkładów jazdy z pobliskich przystanków i stacji. Portal prezentuje także ofertę usługodawców w budynku (restauracje, kluby fitness, pralnia, salony piękności) oraz ofertę kulturalną w okolicy.

1

Zakres prac
  • Opracowanie architektury informacji
  • Projektowanie graficzne
  • Autorski system Mass.CMS
  • Technologia Responsive Web Design
  • Doradztwo technologiczne
  • Obsługa powdrożeniowa

2

Rozbudowany system komunikacji
  • Strefa Administratora
  • Strefa Najemcy
  • Moduły rezerwacyjne
  • Moduły informacyjne
  • Prezentacja biurowca

3

UX
  • Przemyślane ścieżki użytkowników
  • Przejrzysta architektura i układ treści
  • Intuicyjny interfejs
  • Atrakcyjny design

Strefa administratora

Umożliwia bezpośrednie przekazywanie komunikatów technicznych i harmonogramu działań zarządcy na terenie budynku. Najemcy mogą szybko zgłosić usterkę techniczną i od razu ustalić z administratorem termin naprawy.

Portal posiada także strefę ogólną, zawierającą między innymi podgląd z kamery live, materiały do pobrania oraz prezentację biurowca z podziałem na sekcje (dane liczbowe, multimedia, projektanci, standard wykończenia, udogodnienia, rzuty kondygnacji).